Región Trnava – zviditeľnia ho nové propagačné materiály
Oblastná organizácia cestovného ruchu (OOCR) Trnava Tourism pripravila na prichádzajúcu turistickú sezónu nové propagačné materiály pre región Trnava, vďaka ktorým návštevníci Trnavy objavia všetky krásy mesta a regiónu.
Dvojmesačník Región Trnava
„Dvojmesačník obsahuje informácie o aktuálnych podujatiach, novinkách, zaujímavostiach, oceneniach a atraktívnych bodoch záujmu. Na jednom mieste tak nájdu, čo by si nemali nechať ujsť v Trnave a jej okolí. Pre ešte lepší prehľad a orientáciu je jeho súčasťou aj mapka. V nej sú vždy vytipované cyklotrasy a turistické chodníky, vďaka ktorým objavia krásy regiónu,“ uviedla Michaela Potočárová, riaditeľka Oblastnej organizácie cestovného ruchu Trnava.
Sakrálna Trnava
Pre milovníkov histórie a sakrálnych pamiatok je určený turistický sprievodca Sakrálna Trnava. Vyšiel v štyroch jazykoch: slovenskom, anglickom, nemeckom a maďarskom. Objavia v ňom tipy na pamiatky zakreslené na mapke či chronológiu historických míľnikov.
Say hello to Trnava – Spoznajte Trnavu
Čo zažiť v Trnave a prečo sa ju oplatí navštíviť, nájdu návštevníci v minisprievodcovi Say hello to Trnava – Spoznajte Trnavu. Preložený je do ôsmych jazykov a obsahuje praktické rady, kde sa ubytovať, najesť, kde si dať dobrú kávu a čo by nemali vynechať pri návšteve krajského mesta, ktoré prezývajú Malý Rím.
Neprehliadnite: Výstava ŠuňaWood – Pilátova oslava stromov, dreva
„Všetky nové materiály nájdu návštevníci v Turistickom informačnom centre Regiónu Trnava v Mestskej veži, ako aj v hoteloch či na Nádvorí. V Turistickom informačnom centre vám ochotne so všetkým poradia a zároveň si môžete dohodnúť aj prehliadku mesta so sprievodcom, ktorý vám porozpráva o bohatej histórii Trnavy,“ dodala na záver Michaela Potočárová.
Oblastná organizácia cestovného ruchu Trnava Tourism združuje mestá, obce a ostatné subjekty v regióne Trnava. V súčasnosti má 24 členov, medzi ktorými sú obce, ale aj podnikateľské subjekty či občianske združenia. Úlohou organizácie je spoločne rozvíjať cestovný ruch v destinácii, prezentovať atraktivity, ktoré sa nachádzajú na jej území, ponuku svojich členov zameranú na návštevníka a informovať o aktuálnom dianí.
Zdroj: www.regiontrnava.sk
Foto: Provocation Bureau, Trnava Tourism