Aké formy reklamy ponúkajú digitálne reklamné agentúry? Viete sa orientovať v sieti týchto služieb?


2941   -   0
Letenky, Pelikan, Slovensko
Pobyty, Slovensko, Dovolenka
Share:
tlačiareň, reklamné agentúry, lexikon.sk

Reklamné agentúry existujú už pár storočí. Áno, čítate dobre, hovoríme o storočiach. Prvá známa reklamná agentúra vznikla totižto už v roku 1786. Odvtedy sa, samozrejme, reklamné agentúry výrazne zmenili, keďže sa výrazne zmenil aj svet, v ktorom žijeme. Pozývame vás nahliadnuť do zákulisia súčasnej modernej reklamnej agentúry, ktorá dokáže svojimi kreatívnymi nápadmi osloviť aj vás…

Reklama sa dá robiť len s pomocou počítača

Niektoré zmeny vo svete reklamy sa udiali relatívne nedávno. Myslíme tým nástup internetovej reklamy. Preč sú časy, keď typickým vybavením reklamnej agentúry bol počítač, tlačiareň, termolis, či kvalitný rezací ploter. Samozrejme, reklamné agentúry, ktoré sprostredkúvajú tlačenú reklamu, tu stále sú a ešte aj dlho budú. Vzniká však čoraz viac digitálnych reklamných agentúr. A tie na svoju prácu potrebujú z vyššie uvedeného len počítače. Ich pracovné činnosti sa totižto odohrávajú v online svete, v ktorom – od príchodu smartfónov – trávime veľkú časť svojho času.

Tieto platformy sú základ

Aké hlavné formy reklamy vám teda digitálna reklamná agentúra môže ponúknuť? Ako prvý druh reklamy zrejme každého napadne niektorý z tých, ktoré ponúka Google. Reklama vo vyhľadávaniach, bannerová reklama alebo pomerne čerstvá vec – Google shopping ads. Pokiaľ ide o reklamu, Google ponúka rôzne možnosti a každá digitálna reklamná agentúra ich dokonale ovláda.

Neprehliadnite:

Digitálne agentúry, lexikon.sk , kreativita7 kreatívnych spôsobov, ako využiť nálepky v podnikaní.
Tieto možnosti môžu inšpirovať aj vás

Sociálne siete dominujú

Nezaostávajú ani populárne sociálne siete. Ak podnikáte a chceli ste niekedy svojpomocne zlepšiť povedomie o svojich produktoch či službách, isto vám ako prvé napadlo vytvoriť si firemný profil na Facebooku. Niet sa čomu diviť. Facebook je miestom s obrovskou základňou aktívnych používateľov, ktorí sa môžu stať vašimi zákazníkmi. A to, že na Facebooku sami trávime nezanedbateľný čas, taktiež vplýva na to, že prirodzene je prvým miestom, kde chceme nájsť nových zákazníkov.

Instagram napreduje…

Medzi „povinnosti“ vo svete digitálnych reklamných agentúr patrí aj poskytovanie reklamy na Instagrame. Táto sociálna sieť síce nemá toľko aktívnych používateľov ako Facebook, no ak cielite pozornosť hlavne na mladých ľudí, je pre vašu reklamu ideálnou platformou. Instagram je totižto u mladšej generácie populárnejší ako Facebook.

Foto:: OPOLJA / Shutterstock.com