Bez vás to jednoducho nejde – Deň súkromného podnikania sa blíži

Share:
deň súkromného podnikania

Už po štvrtýkrát môžu podnikatelia spolu so zákazníkmi osláviť Deň súkromného podnikania. Iniciatíva, ktorá prináša zákazníkom unikátne prekvapenia a podnikateľom nových klientov, sa koná vždy druhý utorok v mesiaci október, tentokrát 8. októbra. Mottom aktuálneho ročníka v krajinách, kde METRO pôsobí je “Bez vás to jednoducho nejde ”. Podnikatelia sa môžu do akcie prihlasovať už teraz a svoje špeciálne ponuky zverejniť na webe www.denpodnikania.sk.

Oslavu podnikania zaviedol veľkoobchod METRO, ktorý si chce aj takto pripomenúť a podporiť tvrdú a poctivú prácu všetkých podnikateľov, ktorí sa každý deň snažia napĺňať potreby svojich zákazníkov. Akciu zastreší mediálnou kampaňou, z ktorej budú profitovať všetci zapojení podnikatelia. Do Dňa súkromného podnikania sa môže zapojiť každý podnikateľ, bez ohľadu na miesto či odvetvie podnikania. Stačí, ak na spomínanej webovej stránke vytvorí ponuku pre zákazníkov určenú na tento deň. Napríklad, môže dať ku káve dezert zadarmo, usporiadať ochutnávku, poskytnúť malú zľavu alebo pridať službu navyše. Záleží to len na samotnom podnikateľovi.

Na vloženie ponuky majú podnikatelia čas až do 8. októbra.

Všetky tieto ponuky sa na stránke zobrazia v prehľadnej mape. A tak budú zákazníci presne vedieť, ktorá prevádzka im čo ponúka. Podnikatelia si tak vďaka vlastným kanálom, kde môžu ponuky zdieľať a reklamnej podpore od  spoločnosti METRO môžu byť istí, že si ich ľudia nájdu a okrem stálych zákazníkov môžu pritiahnuť aj nových. Primárne komunikačné formáty sú online, OOH (reklama „mimo domu“), sociálne siete a PR v celoslovenských i regionálnych médiách.

deň súkromného podnikania

Okrem toho, 80 z tých, ktorí sa zaregistrujú do konca augusta, môžu pre svoje ponuky získať reklamnú podporu formou kampane na sociálnych sieťach. Stačí, ak sa zaregistrujete v danom termíne. METRO potom vyberie v každom z 8 krajov desiatich zástupcov a spropaguje ich ponuky.

Zaujímavé: Vojto Artz šéfkuchár – trendy v gastronómii 2019

Či je to rokmi budovaná rodinná pekáreň alebo vyhľadávaná zmrzlináreň v centre hlavného mesta, za každou prevádzkou stoja podnikatelia, ktorí sa snažia neustále zlepšovať a udržať si svojich zákazníkov. Prácu si často nosia aj domov, nepoznajú oddych a niekedy na konci mesiaca končia aj v mínuse. Myslíme si, že týchto ľudí treba podporiť a aspoň raz v roku osláviť ich náročnú prácu,“ vysvetľuje riaditeľ predajne METRO v Ivanke pri Dunaji, Igor Losman, prečo Deň súkromného podnikania zastrešujú.

Partnermi Dňa súkromného podnikania sú Slovak Business Agency (SBA), Združenie podnikateľov Slovenska (ZPS) a Združenie mladých podnikateľov Slovenska (ZMPS). Ide o organizácie, ktorým záleží na tom, aby sa poctivému podnikaniu na Slovensku darilo a aby poctivá práca malých a stredných podnikateľov bola čo najviac ocenená.

Ján Solík zo Združenia mladých podnikateľov Slovenska poznamenal, že je skvelé, že existuje neoficiálny sviatok podnikateľov, ktorý okrem motivácie do ďalšej práce, môže pomôcť ich biznisu rásť. „Zaujímavými ponukami môžu podnikatelia osloviť nielen svojich súčasných, ale aj úplne nových zákazníkov. Vďaka veľkej mediálnej kampani, ktorou METRO Deň súkromného podnikania podporí, získajú aj malé firmy príležitosť zviditeľniť svoje produkty a služby a to aj u ľudí, ktorí ich doteraz nepoznali,“ vraví Solík. „Význam podpory v oblasti marketingu potvrdzuje aj náš najnovší prieskum. Ide o oblasť, v ktorej sa mladí podnikatelia potrebujú najviac rozvíjať a zároveň viac ako polovica z nich investuje ročne do marketingu menej ako 500 €“, dodáva.

Vlaňajší ročník, ktorý pripadol na 9. októbra, bol zatiaľ najúspešnejší z pohľadu zapojených účastníkov. Špeciálne ponuky pripravilo takmer 2 400 prevádzok a obchodov. METRO spolu s partnermi verí, že sa toto číslo podarí prekonať, a že poctivé podnikanie spolu oslávi ešte viac ľudí.

www.metro.sk
www.denpodnikania.sk

Share: