Sign in / Join

Chutný Mixit príbeh: nápad miešať vlastné müsli sa zrodil na vysokej škole. A ten príbeh pokračuje dodnes

Share:
Nápad miešať vlastné müsli sa zrodil na vysokej škole, do_plavek_bez_lepku_trojuhelnik_tubus_2019

Mixite tento rok oslávili jubileum a chystajú sa na jedenástu sezónu miešania vianočných darčekov. Aká však bola cesta až sem? Prenesme sa o viac ako desať rokov naspäť a povedzme si, ako to všetko začalo. Písal sa rok 2009 a v hlavách dvoch kamarátov a spolužiakov z vysokej školy Martina Wallnera a Tomáša Hubera sa zrodil nápad miešať vlastné müsli, kombinovať ingrediencie a nájsť tie najchutnejšie spojenia, ba čo viac, dať túto možnosť aj zákazníkom.

Nápad miešať vlastné müsli sa zrodil na vysokej škole u, Martina Wallnera a Tomáša Hubera

Ako oni dvaja spomínajú na začiatky Mixitu, na ktorého produktoch si pochutnáva stále viac a viac spokojných zákazníkov? Možnosť namiešať si svoje vlastné müsli bola veľkým lákadlom, prvé objednávky tak na seba nenechali dlho čakať. „Začínali sme sami dvaja, jeden mixoval produkty, druhý balil objednávky”, spomína jeden zo zakladateľov, Martin Wallner. „Že by sme mali na výrobnom systéme trošku zamakať, nám došlo počas prvých Vianoc.Objednávky sa na nás valili zo všetkých strán a my sme absolútne nestíhali”, priznáva druhý z otcov zakladateľov, Tomáš Huber. Dnes je situácia úplne iná, na jedenástu vianočnú sezónu sú poriadne pripravení, majú už viac ako 50 brigádnikov a dva stroje na mixovanie, ktoré zaberú celú výrobnú halu. Za deň tak dokážu vyrobiť aj 3000 balení.

Neprehliadnite:
Ak by ste chceli nasledovať sladkú výzvu Adriany Polákovej…

Hoci si Martin s Tomášom na zrealizovanie plánu takmer okamžite ťapli, mesiace zabralo hľadanie tých správnych dodávateľov, zháňanie grafika, tvorba obrázkových tubusov a vytvorenie webu. Dôležité bolo aj budovanie vzťahu so zákazníkmi. Tých bavila – okrem možnosti namixovať si svoje vlastné müsli – taktiež nevšedná komunikácia a pútavá grafika, ktorá by sa nezaobišla bez všade prítomného vtáčika Mixiťáčika. „Podarilo sa nám zákazníkov zaujať . A pretože pre nás boli zákazníci vždy na prvom mieste, radi sa k nám vracali.To bol asi najväčší úspech hneď na začiatku. A sme za to neskutočne vďační“, spomína Tomáš.

Nápad miešať vlastné müsli sa zrodil na vysokej škole

Martin s Tomášom sa zhodli aj na tom, že si projekt chcú vymýšľať a viesť po svojom bez cudzích investorov. Nechávame na posúdenie, či sa im to podarilo. Za prvé desaťročie priniesli na trh novú značku, ktorú si zákazníci zamilovali. Darí sa im neustále prichádzať s novinkami a rozširovať sortiment. Z raňajkových mixov müsli ku mrazom sušenému (lyofilizovanému) ovociu, tyčinkám Mixitkám, proteínovým kašiam, ovocno-proteínovým nápojom Mixit drinkom a obľúbeným orieškovým nátierkam Mixitellám. V poslednom období sa ponuka rozrástla napríklad o ovocné džemy (jamy), “smoothie bowls” a množstvo dobrôt obsahujúcich slaný karamel. Tie sa stali okamžite hitom. Sú samozrejme, tak ako i všetky ostatné Mixit produkty, bez palmového oleja.

Mixit.sk je v súčasnosti na takej úrovni, že môže – a aj sa usiluje – pomáhať tam, kde je to potrebné. Napríklad rôznym charitatívnym organizáciám cez Mixuj dobré skutky. V poslednej dobe je to práve v súvislosti s pandémiou. Zdravotníckym pracovníkom na Slovensku a v Česku už dodali energiu desaťtisíce Mixit produktov.

Cesta od nápadu až sem bola veru niekedy tŕnistá. “Hlavné vždy bolo svojmu projektu veriť. My sme od začiatku mali veľmi silnú podporu zákazníkov, ktorí Mixit milovali, takže na pochybnosti nebol dôvod,” vysvetľuje tajomstvo úspechu značky Mixit jej zakladateľ Martin Wallner.

Mixit logo

 

 

 

www.mixit.sk


TagsGastro

Aktivujte si

Prihlásením k odberu noviniek súhlasíte so zasielaním marketingových e-mailov a potvrdzujete súhlas so zásadami ochrany osobných údajov.