Najdepresívnejšie obdobie v roku je tu. Ako ho zvládnuť? Zlepšiť náladu môže aj malá pozornosť…

Letenky, Pelikan, Slovensko
Pobyty, Slovensko, Dovolenka
Share:
Najdepresívnejšie obdobie, Milka

Najdepresívnejšie obdobie v roku. Za také považujú odborníci druhú polovicu januára, teda práve tieto dni. Ide o psychicky veľmi náročné obdobie, keď vianočné sviatky a novoročná nálada pominuli, vonku je zima, slnko nesvieti a žiadne hrejivé lúče navyše nám nedaruje. I novoročné predsavzatia sú už porušené a na obzore nie sú žiadne svetlé vyhliadky… Alebo predsa len? 

Podľa psychológov je práve v tomto januárovom období veľmi dôležité byť láskavý a ohľaduplný k sebe aj k ľuďom vo svojom okolí a prejaviť si aspoň trochu láskavosti. Stačí maličkosť. Napríklad kúsok lahodnej čokolády s hrejivým osobným odkazom. Milka si preto pri tejto príležitosti pripravila špeciálnu edíciu výrobkov!

(Nielen) tretí januárový pondelok

Za najdepresívnejší deň v roku je všeobecne považovaný tretí januárový pondelok, známy ako Blue Monday.
„Stretávam sa s tým, že ľudia majú na začiatku roka, keď sú dlhé zimné dni a menej svetla, všeobecne horšiu náladu a sklony k depresii. Toto obdobie taktiež môže zhoršovať duševné zdravie a vyvolať úzkosť a depresiu,“ potvrdzuje Mgr. Eva Mikulašková, terapeutka z online terapeutickej platformy Hedepy. Podľa nej často stačia len malé detaily alebo drobné aktivity, aby sa duševný stav výrazne zlepšil. „Medzi takéto aktivity môže patriť napríklad čítanie obľúbenej knihy, sledovanie oddychového filmu, prechádzka na čerstvom vzduchu s hudbou alebo zaujímavým podcastom v ušiach alebo relaxačné cvičenia. K psychickej pohode tiež veľmi pomáha mapovanie a plánovanie aktivít na jarné obdobie alebo napríklad dovolenky na leto,“ dodáva Eva Mikulašková.

Neprehliadnite:

aróma Meinl

Výrazná vôňa a chuť rodinnej pohody. Dokáže ju vyčariť aj malá šálka čaju a kávy značky MEINL


Aj malý darček dokáže zázraky

Aj malý darček, najmä ten sladký, vám môže výrazne zlepšiť náladu. Najmä ak je sprevádzaný osobným odkazom. Práve pri tejto príležitosti si spoločnosť Mondelez pripravila špeciálnu edíciu niektorých svojich produktov. „Vybrané produkty Milka majú po novom na svojom obale špeciálnu listovú obálku. Na ňu môže každý napísať svoj osobný odkaz a sladký darček odrazu získa úplne nový rozmer,“ hovorí Viktória Uzsáková, brand manažérka značky Milka, a dodáva: „Naši zákazníci sa navyše odteraz môžu zapojiť aj do súťaže. Stačí navštíviť profil Milka na Facebooku, napísať pekný príbeh pod súťažný príspevok a môžete vyhrať darčekovú krabicu plnú čokolád a ďalších dobrôt pre niekoho zo svojich blízkych. Samozrejme aj s osobným odkazom.“

Tipy na produkty ako prekonať najdepresívnejšie obdobie 

Milka 100 g

Rozžiarte deň niekomu, na kom vám záleží! Darujte svojmu blízkemu tabuľku lahodnej čokolády Milka a pridajte k nej osobný odkaz. Limitovaná edícia čokolády Milka 100 g má teraz na svojom obale špeciálnu listovú obálku. Vďaka nej urobíte z tabuľky čokolády naozaj sladký a hrejivý darček. Navyše sa môžete zapojiť do veľkej súťaže a každý týždeň vyhrať 20 krabíc plných čokolád Milka a ďalších dobrôt. Viac informácií nájdete na www.milka.sk.

Najdepresívnejšie obdobie, Milka


Milka lieskovooriešková nátierka 350 g

Lahodná lieskovooriešková nátierka Milka s bohatou chuťou lieskových orieškov je ideálnou voľbou na dobré raňajky a každodenné mlsanie. Rozjasnite deň niekomu, na kom vám záleží! Najdepresívnejšie obdobie je príležitosť ako obdarovať svojich blízkych nátierkou Milka a pripojte k nej aj osobný odkaz. Limitovaná edícia nátierky Milka 350 g má teraz na svojom obale špeciálnu listovú obálku. Vďaka nej urobíte z nátierky naozaj sladký a hrejivý darček. Navyše sa môžete zapojiť do veľkej súťaže a každý týždeň vyhrať 20 krabíc plných čokolád Milka a ďalších dobrôt.
Viac informácií nájdete na www.milka.sk.

Najdepresívnejšie obdobie, Milka


O spoločnosti Mondelēz International

Spoločnost Mondelēz International, Inc. (Nasdaq: MDLZ) umožňuje ľuďom „snackovat“ správnym spôsobom vo viac ako 150 krajinách na celom svete. S čistými výnosmi v roku 2022 vo výške približne 31 miliárd dolárov je MDLZ lídrom budúcnosti občerstvenia s ikonickými globálnymi i lokálnymi značkami ako sú sušienky a pečené občerstvenie Oreo, Ritz, LU, Clif Bar a Tate’s Bake Shop, rovnako ako čokolády Cadbury Dairy Milk, Milka a Toblerone. Spoločnosť Mondelēz International je hrdým členom indexov Standard and Poor’s 500, Nasdaq 100 a Dow Jones Sustainability Index.
Navštívte www.mondelezinternational.com alebo sledujte spoločnosť aj na Twitteri: www.twitter.com/MDLZ.

 Mondelēz International v České republice a na Slovensku 

Spoločnosti Mondelēz Slovakia, s. r. o. i Mondelēz Czech Republic, s. r. o. sú súčasťou spoločnosti Mondelēz International. Medzi výrobky, ktoré spoločnosť predáva na slovenskom a českom trhu, patria sušienky a oplátky Opavia, sušienky BeBe Dobré ráno, mäkké koláče Brumík a oplátky Fidorka, čokoláda Figaro, oplátky Kolonáda, Miňonky a Tatranky alebo krekry TUC. Spoločnosť pôsobí na Slovensku a v Českej republike od roku 1992. V štyroch výrobných závodoch, dvoch obchodných jednotkách a centre excelentnosti zamestnáva 2,5 tisíc ľudí a predáva 500 výrobkov pod 16 značkami, a to na Slovensku i v Česku. 

Najdepresívnejšie obdobie, Milka, Mondelez

 

 

Viac informácií nájdete na www.milka.sk.